mollysandenlover

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Har inte hunnit blogga

Av mollysandenlover - 18 januari 2015 18:35

Hej alla fina där ute :) Jag är så sjukt ledsen att jag inte hunnit blogga, men som sagt det är skolan, skolan, skolan, skolan, skolan. Jag har mycket att göra. Ni får gärna följa min fanpage till Molly på instagram (har döpt om den) här har ni länken till websta: http://websta.me/n/baramollyss


Hoppas ni får en bra söndagskväll, kram!


/Saga

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mollysandenlover - 9 februari 2015 19:59

Hej, förlåt för dålig bloggning! Ska skärpa mig, lovar! Just nu vill jag bara blogga lite snabbt och har ju typ inget annat att göra än att lägga till några bilder på mina favorit Molly Sandén styles/outfits. Så här kommer några av mina favorit outfi...

Av mollysandenlover - 23 januari 2015 17:20

Hej på er! Hoppas ni har en bra fredag, skönt att slippa skolan några dagar antar jag? För det tycker jag. Har en fullspäckad helg, imorgon ska jag till morfar och på söndag ska jag vara med en kompis. Men här kommer några fakt saker om Molly:   ...

Av mollysandenlover - 18 januari 2015 18:44


Hej, just nu ska jag försöka fixa en bättre och somrigare/vårigare header till bloggen, eftersom vintern snart är över och jag vill fixa till min blogg. Hoppas ni kommer gilla headern sen när den är färdig! Kram!   /Saga     ...

Av mollysandenlover - 26 december 2014 22:18


Hej fina! Förlåt för dåligt uppdaterande på bloggen, men det har varit mycket med julen och så. Nu kan jag i alla fall blogga hur mycket som helst (nästan) :) Idag har jag varit på bio med min kompis och sett på ''Sune I fjällen'', faktiskt en av de ...

Av mollysandenlover - 22 december 2014 17:32


Hej läsare! Jo.. på Onsdag är det ÄNTLIGEN julafton, som jag längtat.. Men det har inte kommit så mycket snö, eller jo men det är inte så mycket, så hoppas att det kommer snöa mer under natten :) Jag vill dock passa på att önska er alla en riktigt go...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards